Dienstag, 20. September 2011

Wreath - Kranz

So I've been seeing a lot of sweet fall wreaths all over the net and I decided to make my own...
Here are some of the wreaths I had for inspiration:


You can find more inspiration here on my Pinterest-Board "Homedecor".
 Here is what I made:

And a close-up of the little sign. I've bought those and painted on them with acrylic paint, but you can make those, as well.


It says "Welcome"  in case you wonder.



Also ich habe in letzter Zeit ziemlich viele Herbst-Kränze gesehen und wollt jetzt meinen eigenen machen.
Hier einige der Kränze die mich inspiriert haben:


Mehr Inspiration gibt es auf meinem Pinterest-Board "Homedecor".
Und hier ist zu sehen was ich gemacht habe.

Auch noch eine Nahaufnahme von dem kleinen Schild. Ich habs gekauft und mir Acrylfarbe bemalt, man kann diese Schilder aber auch selber machen.


Kisses

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Print and PDF